Menu

Μια αποκαλυπτική εξομολόγηση έκανε χθες το βράδυ η ΄Κατερίνα Καινούργιου στην πρεμιέρα του “Ολα 12”. Η γνωστή παρουσιάστρια παραδέχτηκε χωρίς φόβο και υπεκφυγές ότι έχει υποβληθεί σε πλαστική επέμβαση αυξητικής στήθους.“Ναι, έχω και εγώ σαν της Δούκισσας”, ακολάλυψε η Κατερίνα στον Θέμο, με αφορμή την πρόσφατη επίθεση που δέχτηκε από τον Νότη Χριστοδούλου.Παράλληλα, η νεαρή παρουσιάστρια μίλησε για τα σχόλια που έχει ακόυσει τον τελευταίο καιρό και την κριτική της Μαρίας Μπακοδήμου και των συνεργάτών της εκπομπής της: “Τη σέβομαι και την εκτιμώ, είναι μια πολύ αξιόλογη παρουσιάστρια, και εύχομαι και εγώ όταν φτάσω με το καλό στην ηλικία της να είμαι τόσο όμορφη χωρίς καμία πλαστική”, απάντησε.Τέλος για την γκάφα που της είχαν χρεώσει το καλοκαίρι με την μπριζόλα γάλακτος στην Πάρο, δήλωσε: “Το θεώρησα πολύ αστείο γιατί έχω να πάω από 18 χρονών στην Πάρο. Ξέρω πολύ καλά τι είναι μπριζόλα γάλακτος”
Tlife

Δημοσίευση σχολίου

 
Top